diumenge, 29 d’abril del 2012

Todo es mentira


Hi ha savis al món, aquells que tenen moments de lucidesa i hi veuen més enllà.
Són aquells moments en què sense canviar res del que saps, de sobte, es connecten diferents coses i passes a una comprensió superior, com si passessis de veure totes les peces per veure un tot. Com si volessis amunt, amunt i ho veiessis tot des de dalt. Tot tan clar.
I els savis són els que els passa això amb les “veritats” de la vida, i del món, i de l’univers, i de l’ésser humà...i de tot allò que ens supera i que mai mai arribarem a entendre.
Hi ha savis que ens diuen les veritats que no existeixen, com que “todo es mentira”.


“Me dijeron que era sí, pero era no.
Me dijeron que era no, pero era sí.
Me dijeron que era todo y era nada,
que era aquí, pero era allá,
que tararí...que tarará...
Me dijeron que era esto, y era aquello
que era cierto, y era falso,
que era bueno, y era malo,
que era blanco, y era negro,
que era tal, pero era cual,
que era así, pero era asá,
y que patatín...que patatán...
Todo es mentira...todo es mentira...
Me engañaron por que soy un pobre iluso
que se creía el Rey del Mundo
y que lo podía cambiar todo,
me engañaron por que soy un pobre necio
que creía en el poder de su destino
y era un timo...
Yo que creía ser tan listo y fui tan tonto,
yo que creía ser tan guapo y era feo,
tener pelo y era calvo,
que era gratis y era caro,
yo creía ser eterno
y se me está acabando el tiempo.
Yo me creía que algún día volaría,
que algún día llegaría hasta la cima
que con mi vida podía hacer lo que quisiera
pues creía ciegamente en sus mentiras
y en las mías...
Todo es mentira...todo es mentira
Me engañaron por que soy un pobre loco
que se creía el Rey del Mundo
y sólo se engañó a sí mismo.
Me engañaron por que soy un pobre iluso,
lo merezco, yo también soy un poquito mentiroso.
Yo aquí sigo recostado...debajo de un olivo...
viendo pasar el tiempo y engañandome a mi mismo.”
Creieu, creieu...i tingueu molta fe per creure.
I no és ni bo, ni dolent.
Perquè això tampoc existeix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada